Kto powinien stosować globulki dopochwowe?

Globulki dopochwowe to produkty, które są dość często stosowane przez kobiety niemal na całym świecie. Cenią sobie one te specyfiki za szybkość i skuteczność działania.

W jakich sytuacjach należy stosować globulki dopochwowe?

Globulki dopochwowe są polecane w przypadku występowania infekcji intymnych o podłożu bakteryjnym lub grzybiczym. Godne polecenia produkty, takie jak choćby globulki Infectvagin nie tylko ograniczają nieprzyjemne dolegliwości związane z infekcjami intymnymi, ale również skutecznie likwidują ich przyczyny. Są one również polecane w przypadku nawracających infekcji o podłożu mieszanym.

Jakie są inne wskazania do stosowania tego typu produktów?

Globulki Infectvagin mają szerokie spektrum działania. Mogą być z powodzeniem stosowane przez kobiety, które z powodów zdrowotnych nie mogą stosować antybiotyków i borykają się z dolegliwościami wywołanymi przez chorobotwórcze bakterie. Tego typu globulki są również polecane dla kobiet aktywnych seksualnie oraz przebywających w podróży. Wówczas dochodzi zwykle do zmiany nawyków higienicznych, co może skutkować dolegliwościami w postaci świądu czy pieczenia. Co ważne, globulki mogą z powodzeniem stosować kobiety karmiące. Produkt jest również zalecany do stosowania w czasie rekonwalescencji po zabiegach ginekologicznych, w przypadku występowania nadżerek i stanów zapalnych pochwy, a także w celu ograniczania krwawienia związanego z uszkodzeniem nabłonka pochwy na skutek infekcji. Globulki Infectvagin są łatwe w aplikacji i dostępne są bez recepty. https://www.aptekagalen.pl/infectvagin-10-globulek-dopochwowych