Hemoroidy- Przyczyny i Leczenie

lek na hemoroidy,

Hemoroidy to uporczywa dolegliwość mogącą dotknąć każdego z nas, nie zależnie od wieku. Hemoroidy występują w dwóch rodzajach wewnątrz oraz na zewnątrz kanału odbytowego. Hemoroidy to nic innego jak stan zapalny i rozszerzone naczynia krwionośne w odbycie. Charakteryzują się silnymi bólami, świądem czy pieczeniem. Przyczyny ich powstania mogą być różne, acz kolwiek głównymi przyczynami są m. in. genetyczne osłabienie tkanek miękkich, otyłość, braki w odżywianiu, jak również wszelkie braki aktywności fizycznej sprzyjają w powstawaniu hemoroidów oraz siedzący tryb życia.

Jak zacząć walkę z hemoroidami

Kuracje na hemoroidy warto rozpocząć już od pierwszych odczuwalny objawów, aby nie doszło do silnych stanów zapalnych. Warto sięgnąć po maść na hemoroidy z apteki nowafarmacja.pl, która pomoże powstrzymać dalsze rozwijanie się choroby. Maści na hemoroidy zawierają tribenozyd i lidokainę to substancje przeciwzapalne, przeciwbólowe i przeciwświądowe. Można również się zgłosić do lekarza specjalisty- Proktologa, który wykona specjalne badanie odbytu i zleci diagnostykę co do dalszego leczenia, nie można zapomnieć o podwyższeniu stosowania wyższej higieny osobistej na codzień.

Leki na hemoroidy

lek na hemoroidy

Leki na hemoroidy możemy dostać we wszystkich aptekach, w różnych postaciach są to m. in.: skuteczna maść na hemoroidy, krem na hemoroidy, maść na hemoroidy bez recepty, jak również leki w postaci tabletek na hemoroidy oraz tabletki na hemoroidy bez recepty . Leki w postaci czopków bez recepty. Wszystkie te produkty są szybkie w działaniu, zapewniają natychmiastową ulgę, uśmierzają bóle i zmniejszają obrzęki odbytu. Nie zależnie jaką postać kuracji wybierzesz.

Trzeba zwrócić uwagę, iż późna faza choroby może doprowadzić do poważnych bolesnych powikłań oraz wydłużenia czasu leczenia i  przyjmowania antybiotyków. W najgorszym wypadku nie leczone hemoroidy z dużymi zmianami doprowadzą do wizyty w szpitalu i zabiegu chirurgicznego. Dlatego nie można unikać i odwlekać wizyty u lekarza gdy pojawia się pierwsze oznaki.