Apap noc – lek, który dodatkowo ułatwia zasypianie

Zatkany nos, bolące zatoki czy gorączka często uniemożliwiają normalne funkcjonowanie, zwłaszcza w godzinach nocnych. Warto wtedy sięgnąć po lek, który nie tylko poradzi sobie z objawami przeziębienia czy grypy, lecz również ułatwi zasypianie. Jest nim Apap noc, który można stosować od początku pojawienia się nieprzyjemnych symptomów.

Apap noc – rozwiązanie na spokojny sen

Mówi się, że zdrowy i spokojny sen to klucz do wyzdrowienia. Niemniej jednak trudno śpi się z zatkanym nosem, gorączką czy objawami bólowymi, które mogą towarzyszyć przeziębieniu, grypie, menstruacji czy nawet pojawiać się po nadmiernym przeforsowaniu organizmu. Apap noc działanie charakteryzuje się tym, że jednocześnie łagodzi ból i uspokaja, ułatwiając tym samym zasypianie i zapobiegając nocnym wybudzeniom. Wszystko to dzięki połączeniu paracetamolu z difenhydraminą. Lek mogą stosować osoby dorosłe, które nie znajdują się w wymienionej przez producenta grupie ryzyka wystąpienia negatywnych skutków ubocznych.

Bezpieczeństwo stosowania leku Apap noc

Apap uchodzi za stosunkowo bezpieczny lek przeciwbólowy, podobnie jak jedna z jego odmian, czyli Apap noc. Niemniej jednak często pojawia się pytanie, dotyczące prawidłowego stosowania preparatu oraz tego, czy nie po jego odstawieniu pacjenci nie będą mieli problemu z zasypianiem? Otóż Apap noc, tak jak każdy inny lek, powinien być stosowany w jak najmniejszych, możliwych dawkach. Jeśli pacjent przyjmuje go od czasu do czasu, w razie konieczności, nie musi obawiać się wystąpienia przykrych efektów ubocznych.

Z drugiej strony, długotrwałe przyjmowanie leku może wywierać negatywny wpływ na zdrowie. Dlatego też w przypadku, gdy objawy bólowe nie ustępują, a dodatkowo utrudniają spokojny sen, należy zgłosić się do lekarza pierwszego kontaktu. Lek Apap noc dostępny jest dla pacjentów bez receptyw takich aptekach jak ta: Nowafarmacja.pl, jednak producent zaleca, aby w jego stosowaniu zachować umiar i ostrożność. Tabletek nie zażywa się na dzień, gdyż powodują one osłabienie i senność, co utrudnia wykonywanie normalnych czynności życiowych.